Servis

Naš servisni centar Bijelić Co d.o.o. je ovlašten za popravak Xiaomi uređaja, posjeduje svu potrebnu opremu, a naši serviseri su stručni i pouzdani.

9f01a9d8 ecac 4eed b0d8 bbb4834d6e36

O servisu

Kako bi Vam olakšali popravak uređaja, a time i uštedili vrijeme, osigurali smo uslugu Pickup & Return – jednostavno naručite dostavu uređaja iz Vašeg doma ili tvrtke na popravak u naš Servis s osiguranim povratom na Vašu adresu.

Svoj uređaj na popravku u našem Servisu možete pratiti 24/7 na našoj web aplikaciji Provjera statusa popravka gdje imate stalni uvid u servisni proces i trenutne informacije o statusu dijagnostike i popravka. Prikazani su uvijek svi trenutno ažurirani detalji trenutno obavljene dijagnostike kvara i vama potrebne dodatne informacije. Naši tehničari upisuju promjene statusa, informacije i komentare koji su prikazani u realnom vremenu. Sve važne izmjene statusa šaljemo Vam putem e-pošte.

 

  • DIJAGNOSTIKA I PROCJENA TROŠKOVA

Unutar 3 radna dana od dana dostave uređaja naši servisni tehničari će obaviti dijagnostiku. Ukoliko se radi o van jamstvenom popravku, procjenu troška usluge popravka ćemo dostaviti na Vašu email adresu. Molimo da nam povratno potvrdite prihvaćate li dostavljenu ponudu s troškom usluge popravka kako bismo mogli započeti proces popravka Vašeg uređaja.

  • POPRAVAK UREĐAJA

Prosječno trajanje popravaka je do 20 radnih dana ovisno o dijagnostici, kvaru, modelu uređaja, potrebnoj proceduri reklamacije te narudžbi rezervnih dijelova od proizvođača. Na Vašu email adresu ćemo Vas obavijestiti o izvršenom popravku Vašeg uređaja i dogovoriti način plaćanja.

Vaš uređaj ćemo vratiti na isti način na koji je predan u Servis.

Uređaje je moguće osobno preuzeti jedino uz predočenje Servisnog naloga kojeg smo dostavili na Vašu email adresu!

Opći uvjeti servisa i servisni ugovor

Zahtjevi za servisom se predaju izravno u poslovnicama trgovca od kojeg je kupljen uređaj, dok se zahtjevi za servisom uređaja kupljenih u Xiaomi Store prodavaonicama ili putem internetske trgovine mi.hr mogu predati putem korisničkog portala, nakon čega Servis organizira prikup uređaja kurirskom službom.

Servis isporučuje uređaj korisniku na adresu navedenu u radnom nalogu kurirskom službom ili korisnik preuzima uređaj iz Servisa ili Mi Store prodavaonica isključivo uz predočenje radnog naloga. Rok za preuzimanje uređaja/opreme nakon obavijesti o završetku servisne obrade uređaja/opreme je 15 dana. Rok za preuzimanje uređaja bitan je sastojak ovog ugovora.

U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 45 dana od dana obavijesti Servisa o završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. U tom slučaju Servis može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova. Korisnik izričito i bezuvjetno potvrđuje da Servis ima pravo zadržanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama.

Tijekom popravka može doći do brisanja svih podataka iz uređaja. Servis ne preuzima nikakvu odgovornost za Vaše podatke ili pohranu Vaših podataka te povrat podataka na uređaj je u odgovornosti korisnika. Osim toga, ne odgovaramo za dodatnu opremu koja nije dio prodajnog paketa, a koja je u Servis dostavljena zajedno s uređajem.

Naplata dijagnostike u slučaju odustajanja od van jamstvenog popravka naplaćuje se 95 kn / €12.61.

Cjenik usluga servisa

Usluge servisa se obračunavaju prema utrošenom vremenu + cijena dijelova i potrošnog materijala prema važećem cjeniku. Cijene su izražene s PDV-om.



USLUGA

CIJENA (EUR)

CIJENA (HRK)

Dijagnostika*

€12.61

95 kn

Sat rada servisera**

€33.18

250 kn

Dostava za van jamstvene popravke (težina paketa <5 kg)***

€3.32

25,00 kn

Dostava za van jamstvene popravke (težina paketa <10 kg)***

€3.98

30,00 kn

Dostava za van jamstvene popravke (težina paketa <20 kg)***

€4.65

35,00 kn

Dostava za van jamstvene popravke (težina paketa <31,5 kg)***

€5.31

40,00 kn

* Trošak dijagnostike se naplaćuje u slučaju odustajanja od van jamstvenog popravka.

** Sat rada servisera se obračunava proporcionalno prema utrošenom vremenu rada. Minimalna obračunska jedinica je 0,5 h.

*** Cijena dostave u jednom smjeru.

 

Za popravke unutar jamstva, dostava u servis i povrat sa servisa je besplatan. Mi organiziramo prikup uređaja i vraćamo ga na Vašu adresu na naš trošak!

Za van jamstvene popravke, Vi plaćate dostavu u servis i dostavu povrata sa servisa. Trošak dostave će biti dodan cijeni obavljene usluge. Cijena dostave uređaja ovisi o težini paketa.

HITNI POPRAVCI - popravci kada korisnik zatraži hitan postupak, cijena usluge se uvećava za 50%.

U nekim slučajevima kada sami popravljate uređaj može doći do povećanja potrebnog vremena za popravak uređaja.

Načini plaćanja



  • Plaćanje na prodajnom mjestu

Plaćanje je moguće izvršiti u upravi Bijelić Co d.o.o. (jednokratno gotovinom) i Mi Store prodavaonicama (jednokratno gotovinom ili jednokratno/obročno do 12 rata karticama Mastercard i Maestro izdanima od Zagrebačke banke, Visa od Privredne banke Zagreb i Diners od Erste banke).



  • Transakcijska plaćanja

Uplata po ponudi koju pošaljemo na Vašu email adresu. Uplate se mogu izvršiti na način koji Vam najviše odgovara – putem internet bankarstva ili opće uplatnice u banci, Hrvatskoj pošti ili FINI. Svi potrebni podaci za uplatu nalaze se na ponudi. Za izradu ponude potrebni su nam vaši podaci: ime i prezime, adresa te naziv tvrtke i OIB ukoliko se radi o tvrtki za izradu R1 računa.



  • Plaćanje pouzećem

Ukupni trošak obavljene usluge i dostave u slučaju van jamstvenih popravaka plaćate kuriru dostave pri primitku paketa.

Servisna procedura

Uređaj možete dostaviti u naš Servis:

  • osobno na adresu (Bijelić Co d.o.o., Ulica Sv. L. B. Mandića 50a, Osijek),

  • osobno u Xiaomi Store,

  • kurirskom službom.

U slučaju da niste u mogućnosti osobno dostaviti uređaj, mi organiziramo prikup Vašeg uređaja kurirskom službom DPD. Molimo da slijedite servisnu proceduru za dostavu uređaja u naš Servis i povrat uređaja na Vašu adresu.

1. NAJAVA ZA PRIKUP I DOSTAVU UREĐAJA U SERVIS

Ispunite Zahtjev za preuzimanje i dostavu uređaja kako biste naručili dostavu Vašeg uređaja na popravak u naš Servis s povratom na Vašu adresu.

Nakon što popunite zahtjev budite spremni da kurir dostave preuzme paket u sljedeća 2 radna dana, stoga Vas molimo da pripremite paket i čekate kurira.

2. PAKIRANJE

U slučaju jamstvenih popravaka, molimo da zajedno s uređajem dostavite sljedeće:

  • Ispunjen jamstveni list (u slučaju kupovine na mi.hr, račun ima funkciju jamstvenog lista),

  • Kopiju maloprodajnog računa,

  • Potrebnu opremu (punjač, kablove i dr.),

  • Broj Vašeg radnog naloga.

Molimo Vas da prije slanja paketa zaštitite predmete na siguran način. Preporuka je korištenje transportne kutije s odgovarajućim punjenjem kako ne bi došlo do oštećenja proizvoda. Kako bi paket stigao u naš Servis brzo i sigurno, molimo Vas da slijedite Upute za pravilno pakiranje.

Ukoliko šaljete više uređaja poželjno ih je pojedinačno pakirati u čvrstu kutiju ispunjenu odgovarajućim zaštitnim materijalom kao što su stiropor, papir i slično, a koji će spriječiti oštećenje sadržaja. Takva pošiljka na pakiranju mora imati istaknutu naljepnicu s natpisom "PAZI LOMLJIVO".

3. PRIKUP PAKETA

Očekivana dostava uređaja u naš Servis od trenutka preuzimanja je 1 do 3 radna dana.

4. POVRAT UREĐAJA SA SERVISA

Po izvršenom popravku, obavijestit ćemo Vas putem email-a i uređaj ćemo vratiti na Vašu adresu.

Informacije i kontakt

Za sva tehnička pitanja i zahtjeve za ponudom koje želite usmjeriti našim tehničarima, molimo Vas da svoj upit pošaljete na email servis@bijelic-co.hr

Kontaktirajte i telefonom za dodatne informacije, no s obzirom da naš tim vrijedno radi na popravcima Vaših uređaja, nažalost ne stigne uvijek odgovarati na sve telefonske pozive. Stoga Vas upućujemo na našu web aplikaciju za Provjeru statusa popravka kako biste provjerili u status i komentare naših tehničara vezano za popravak Vašeg uređaja.

Naš tim se trudi uvijek biti na raspolaganju i odgovara na sve Vaše upite!

Kontakt

Tel: +385 91 2000 114

Email: servis@bijelic-co.hr

Radno vrijeme uprave (Bijelić  CO d.o.o. Sv. L. B. Mandića 51 ( Avenue Mall Osijek prizemlje) , 31000 Osijek):

Pon-Pet 08:00 - 15:00 sati