Četvrti vodeći proizvođač mobitela i potrošačke elektronike Xiaomi otvorio je vrata svog prvog Mi Storea u Beču, čime ovaj dio Europe postaje bogatiji za dugo očekivanu i još dostupniju ponudu ovog sve zamijećenijeg svjetskog lidera pametnih telefona. Smješten u sklopu Shopping Centra Süd, Mi Store, za čije je otvorenje zaslužna tvrtka Bijelić Co, ujedno i ovlašteni distributer Xiaomi proizvoda za Austriju, Hrvatsku, Srbiju, Sloveniju i Crnu Goru, osigurat će veću i lakšu dostupnost Xiaomi pametnih telefona i ekosistem proizvoda.
Osnovan 2010. godine te vođen osobnim uvjerenjem osnivača i poduzetnika Lei Juna da tehnologija visoke kvalitete treba biti pristupačna svima, a što je u konačnici postalo i poslovna filozofija ovog kineskog vizionara u području mobilne tehnologije, Xiaomi je prepoznatljiv po jedinstvenom logu MI koji predstavlja skraćenicu termina „Mobile Internet“. MI logo ujedno predstavlja i podsjetnik na nemoguću misiju – „Mission Impossible“, odnosno na mnogobrojne izazove koji su se pojavili na početku pokretanja ovog globalno prepoznatljivog i vodećeg proizvođača mobitela i potrošačke elektronike.
Da je uspješno savladao sve izazove te učvrstio svoju poziciju 4. vodećeg proizvođača pametnih telefona potvrđuju i ostvareni poslovni rezultati sukladno kojima Xiaomi u prvom kvartalu 2018. godine drži tržišni udio od 8,4%, a što predstavlja povećanje od 4,1% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Jednako tako, ovaj je svjetski lider u navedenom periodu ostvario i impresivan rast od 87,8% te isporučio ukupno 28 milijuna pametnih telefona. Ne manje važno jest i da Xiaomi do kraja godine namjerava svoje dionice uvrstiti u Hongkonšku burzu, potvrđujući i na ovaj način sve snažniju prisutnost i prepoznatost na tržištu,
S daljnjim intenzivnim ulaganjima u osiguravanje što šire i lakše dostupnosti pametnih telefona i potrošačke elektronike za sve ljubitelje suvremene mobilne tehnologije ovog dijela Europe, Xiaomi nastavlja i u narednom razdoblju kada se očekuje otvorenje ukupno 11 novih Mi Storeova u Austriji, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Sloveniji te Crnoj Gori kao i ostvarenje od 10% udjela na austrijskom tržištu pametnih telefona. Ne manje važno, Xiaomi proizvodi su, osim u sklopu vlastitih Mi Storeova, trenutno smještenih u ukupno 74 države diljem svijeta, dostupni i u maloprodajnim mjestima te kroz ponude teleoperatera.